ho ho...

Här ekar det minsann tomt på uppdateringar men nu äntligen har jag tagit mig i kragen efter många fina pikar från olika håll och uppdaterar lite. Har inte hunnit fota alstren från vare sig scrapkryssningen eller stora träffen i Linköping så ni får hålla till godo med lite Dt alster för Scrapaddicted.

Denna gången var det glassiga papper från Imaginisce Summer Cool

Den här sidan gjorde jag faktiskt på Linköpingsträffen.
Här har jag gjort ett eget bakgrundspapper genom att rita av ett annat papper med vågig kant. Sen drog jag med en svart penna runt kanten för att rama in (tack Marie för lånet...) Älskar de snygga rankorna från quickutz som jag passade på att stansa av AnnaS (you know you´re the quickutz queen..)



Här är ett foto på tjejerna på flyget till Kanarieholmarna för två år sedan.Här har jag gått loss med saxen och skapat lite egna dekos som solen och molnen.



På ett av pappren var det ursöta flipflops som fick bli en bård på denna lo´n. Till pappersserien hör en massa dekos och jag tog några av de fina stickers i form av blommor och satte på mönsterpappret för extra effekt.






 

Ett enkelt kort av lite spillbitar tillsist. Har sett så fina vimplar lite överallt i bloggvärlden så de fick bli inspirationen till kortet.


8-----8-----8-----8------8------8------8------8-----8------8------8------8-------8-------8

Sitter och bloggar med en sovande H i famnen. Han har en varit sjuk och kräkts i natt och på morgonen. Hoppas att det inte blir något mera och att resten av fam klarar sig...
Är så tokpysselsugen och väntar på att F ska komma hem så jag kan sätta mig ett slag. Kortskissen firar 1 år nästa vecka så det ska pysslas födelsedagskort.  F har varit i Norrköping och hämtat en säng till H som vi köpt på blocket (love blocket) en jättefin juniorsäng med sänglåda för bara 600 pix som hittat. Jag ska bara måla den vit. Den är iofs felfri men vitt är ju vitt... Han har ju änså länge mest sovit i vår säng, spjälisen hänger vi mest kläder på.. så nu är det dax att han får en egen säng. Så småningom ska han ju även ha rummet bredvid vårt sovrum men där bor L nu och det lär ta ett tag innan hennes rum på nedervåningen är klart. Nu kom F hem så nu ska här pysslas!!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: MissMian

Åh så fina alla är och jag älskar den LOn du gjorde på träffen!!!

2009-03-28 @ 14:19:45
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Anna

Layouterna är underbara Anna.



Vårkramen Anna QK queen

2009-03-29 @ 17:18:37
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: maria

Åh va jag gilla den översta LO:en!

2009-03-31 @ 19:36:04
URL: http://favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0