Har man inget annat för sig...

Sitter och laddar upp en massa foton för framkallning och det tar ju sån tid... Har sen vi skaffade digitalkamera för en sisådär 5 år sedan knappt framkallat några pappersfoton förutom dem jag scrappat. Tycker att det är synd för det är ju faktiskt kul att sitta och bläddar i gamla vanliga album oxså! Så nu tar jag ett gäng när andan faller på. Har ju blivit lite petig med mina bilder sen jag började scrappa och vill helst redigera alla mina foton innan jag framkallar. Men dessa får vara som de är sitter inte heller och väljer utan tar hela mappar skitsamma att det är en fotosekvens på H på 15 nästan identiska foton det blir ju så när man har digitalkamera.

Hur gör du redigerar du alla bilder du framkallar de du scrappa eller inga alls?

Kommentarer
Postat av: teres

Ofta redigerar jag mina bilder som jag framkallar men inte alla. Framkallar inte så många åt gången längre för hos mig blir de bara liggandes i mappar o lådor.

2009-04-03 @ 09:28:59
URL: http://t-strindbergs.blogspot.com
Postat av: Angelica

Jag är helt manisk med redigeringen. Finns alltid nåt att tuscha. Ibland syns det tyvärr att man har varit där och kladdat oxå. :-(

2009-04-20 @ 19:44:02
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0