oj veckorna bara rullar på...

Shit känns som jag inte hinner med mitt liv just nu. Jobbveckorna flyger fram och jag hinner knappt hämta andan. Hade ju tänkt att vara lite duktig och uppdatera lite oftare här på bloggen men de sk*t sig visst direk haha! Nåja jag får väl ta o vi sa två kort till kortskissbloggen iaf.





Hannes hann gå _en_ dag på inskolningen innan han blev sjuk stackarn. Hade 39,5 när jag kom hem på kvällen. Så där spack vår inskolningschema. Tur attt F kan flexa lite med jobbet annars vet jag inte hur vi hade fått ihop det. Nu har han gått snart en vecka på Grodan och det verkar gå hur bra som helst. Imorrn ska dock mammsen lämna för 1:a gången och det kommer bli gråt... Han är så mammig just nu, eller har varit ett bra tag. Kommer göra ont i mammahjärtat när jag åker till jobbet imorrn suck.
Ikväll har jag varit jätteduktig tycker jag själv. Lekte en lång stund med H när jag kom hem, käkade kvällsmat och badade sen H. Pratade en lång stund med M i tlf och var rätt trött när vi la på vid 8. Men tog mig i kragen o skrev en handlingslista o åkte o handlade. Jag har fredagsfikat så jag passade på att baka. Jobbar sent imorrn o vet hur trött jag kommer vara. Blev suuupergod fika ;) Kan dock inte avslöja förmkt då jag vet att det finns fikaspioner som läser här inne. (På tal om det glömde jag såklart ditt thé A!)

Nu ska jag gå o lägga mig o snusa lite på min guldlockspojke. Om jag kommer ihåg uppdaterara jag med lite nya lo´s imorrn.

Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Det går jättebra för lillskrutten, mammahjärtat kan vara lugnt!

2009-01-30 @ 16:02:43
Postat av: Agneta

Du har fullkommligt rätt om det där med fikaspioner! Här har du en av dem misstänkta,mmm-gott var fikat!!! Tack tack !Fina alster du kämpat ihop. Kramizz

2009-02-17 @ 12:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0