en vacker dag

Härom dagen tog Hannes och jag en lång promenad och jag passade på att fota lite vackra vinterbilder. Här kommer lite smakprov

image295

image296

image297

image298

När jag låg på knä i snön för att fota bilden med växten och muren vid en kyrkogård kom det fram en tant och undrarde vad jag fotade för något. Fick då förklara att jag fotar massor och sen använder mina bilder när jag scrappar.

Lite knäpp måste man allt vara för att våga ta fram kameran i tid och otid. Jag vill ju så gärna bli bätte fotograf och det som gäller då är ju att öva, öva, öva och gärna då inte bara på Hannes hehe.
Jag ska förresten gå en spännande photoshopkurs hos Mikaela. Har länge velat gå en sån kurs och det ska bli jättekul hon är en grym fotograf och så dukig på att fixa till bilderna.

Kommentarer
Postat av: rebecka

Jättefina bilder det där. :)

2008-03-20 @ 11:28:30
URL: http://najaax.blogg.se
Postat av: nikey

Jag gillar den första bilden bäst. Lycka till med karriären :)

2008-03-20 @ 11:39:24
URL: http://nikehalvardsson.blogg.se
Postat av: Agneta på dagis

Tjusigt värre !! Tror att min Lisa och du skulle gå på fotopromenader tillsammans. Hon kryper oxå i buskarna itid o otid för att hitta det där perfekta objektet. Glad Påsk från Gneta!

2008-03-23 @ 11:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0