De ä mycke nu....

Halloj på er i cyberspejs blev visst en liten ofrivillig bloggpaus här efter min sammanfattning av förra årets alster. Ser ju på räknaren att det är ett gäng tappra läsare som tros allt kikar in här , tack för det söta ni, och jag ska verkligen ta mig i kragen och blogga lite mera.

Idag har varit första "riktiga" vardagen efter lovet. Tjejerna har ju gått i skolan en vecka men aktiviteter o annat startar först denna veckan. Verkar även som att mina "att göra" och "MÅSTE att göra" har hopat sig till att behövas fixas typ NU. Så idag har jag varit duktig och bockat av listan på såna tråksaker som ringa csn, kolla efter böcker som måste lämnas tillbaka, maila lite viktiga mail,posta brev som jag gått runt med i skötväskan frankerade och klara i en vecka (hehe) mm. Tänk så duktig man känner sig efter att ha bockat av listan...

Lite tråkiga nyheter har jag att komma med då Annika på Scrapperiet bestämt sig för att lägga ner sin butik. Så nu har jag ingen DT plats längre. Det har i alla fall varit en jätterolig tid att få vara med hos Annika och hennes dtgäng stort tack skickar jag till Annika. Jag förstår hennes beslut till fullo då hon har heltidsjobb och familj utöver arbetet med Scrapperiet. Ser fram emot att träffas och scrappa ihop på någon träff senare.

På tal om träff hoppas jag att vi kommer komma igång med våra scrapträffar här i Mantorp. Vi kommer träffas tisdagskvällar jämna veckor i ABF lokalen. Är du intresserad av att vara med hör av dig!

Tiden rusar iväg så snart är det även dags för vårt stora scrapträff i Linköping. Mer om den kan du läsa här. Det går jättebra att komma och kika på vad vi gör och handla i butikerna och på loppisen det är inget inträde. Ska bli så roligt jag har skickat iväg en stooor bunt foton så jag har lite att scrappa.

Lillplutt fick sin första smakis idag och det gick så bra. Han smakade och svalde glatt så det bådar ju gott för framtiden. Tror dock att mamma och syrrorna tyckte att det var mera spännande än lillebror då vi slogs om att få mata =) Här kommer en bild på plutten som äter så fint.

image232

Kommentarer
Postat av: Moster Carro

Lilla gulleplutten! Han växer så det knakar. Väldigt snygg hakklapp måste jag säga :P Erkänn att du med flit har gett honom en röd tröja och röd sked så att det ska bli snyggt på scrappfotona sen ;D Vad var det han fick smaka?

2008-01-15 @ 10:40:16
URL: http://cltsp.blogg.se
Postat av: Camilla

Vilket härligt foto på Hannes!

2008-01-15 @ 22:53:16
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Agneta på dagis

Han med stort H är ju bara så söt i sin röda tröja och sin matchande sked. Tänk vad gott det kan vara med lite "riktig mat i magen!!!

2008-01-18 @ 15:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0