Så mycket snyggt!

Just nu pågår en jättestor mässa i Usa där en massa scrapföretag visar sina nyheter. Här kommer lite scrapgodis som jag hoppas kan hitta hem till mig när de kommer till Sverige

Thickers kan man ju aldrig få för många av dessa blingiga godingar är från American Crafts

(alla bilder är lånade från Lifetime Moments)

image267

Clear stamps är en annan favvis som Autum Leaves har här som man stämplar i två lager läckert!

image268

Nya coola rub ons motiv från Hamblys

image269

spegel dekorationer från Heidi Swapp. Som har mycket fjärilar och fåglar på papper o dekos me like!

image270


Så snygga album från Elsie

image271

Superläckra lace cardstock oxså från Ki och  Elsie

image272

De här skulle jag lätt kunna ha precis så här på väggen !! Från Maya Road

image273

Mera läckert från Maya Road...

image274

o ännu mera...

image275

Härilga papper, rubons och dekos från Octoberstamps. Verkar vara mycket djur och naturtema i år..

image276

Dessa papper från Sassafrasa Lass var det cooolaste jag sett på länge kolla in den ursnygga vågiga kanten

image277

Nu gäller det bara att spara pengar tills alla nyheter börjar komma in i de Svenska shopparna ....







Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Massa snyggt man vill ha. Dax att börja spara pengar :)

2008-02-18 @ 19:52:48
URL: http://www.evalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0