Hemma från Sälen

Nu är vi hemma efter ett par härliga dagar i Sälen. Fredde, Hannes och jag åkte på söndagseftermiddagen upp till Sälen för att hälsa på M o T som har stuga där. Resan på  4h gick jättebra. Vi visste ju inte innan hur Hannes skulle gilla att åka så långt men han var hur snäll som helst.

Det var tokmycket snö har nog inte sett så mycket snö sen jag var i Sälen senast o då var jag typ 5 så ni kan själva räkna ut hur länge sedan det var...

image265

De som gillade att åka skidor (inte jag mao) hade jättefint väder och perfekt backe med sol o några minusgrader.

image266

Här är backen vid Högfjällshotellet som vi bodde straxt bredvid. Hannes och jag fick roa oss själva på dagarna då de andra var i backen. Och njaaa det var ju fint väder och trevlig resa men jag tar nog hellre en solresa med familjen om jag får välja...

På tal om solresa så är det just en sån som J o L åker på inatt de hade väääldigt svårt att somna ikväll. Mormor o morfar kommer hit mitt i natta o sen skjutsar Fredde dem till Skavsta för avfärd mot Gran Canaria, 21 grader o sol det vore nått det...

Kommentarer
Postat av: Zarah

Vilka häftiga bilder!! :D

2008-02-16 @ 09:14:26
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Linda

Så härligt det ser ut!! :)

2008-02-16 @ 11:29:45
URL: http://www.knorrigt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0