Snart träff :)

Ja nu är det bara EN dag kvar tills den stora scrapträffen i Linköping. Ska bli superkul att få träffa alla och bara snacka scrap en hel helg (nej jag kommer nog inte få så mycket mera gjort än låta munnen gå..) Extra kul oxså att få lite nattgäster så man kan fortsätta tjöta natten lång =)

Vid förra träffen fick jag frågan av två journalister som var där och gjorde reportage, varför det är så få män som scrappar? Ja det undrar jag med? Det finns ju manliga konstärer och manliga fotografer? Vad tror du som läser varför scrappa inte män? Om inte är det ju ett hett tips att börja scrappa om man är singelkille med tanke på hur liten konkurrens man har på våra träffar tex =)

Kommentarer
Postat av: L

Hej igen!
Blev så sugen att surfa runt och titta på vad du har hittat på sedan sist. Jag blir så otroligt inspirerad av att titta på hur du lägger bilder, vilka detaljer du lägger till etc. Scrapping är en sådan häftigt rolig hobby.
Ta vara på dagen

2007-10-03 @ 09:58:32
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Lisbet

Helgen ska bli rätt lugn har fått hem Lisa marklunds sista bok som jag bara har till låns i två veckor. Så det blir att läsa den och många säger att man vill gärna läsa,,länge för den är bra. Tänker avsluta veckan med en blogrunda.

Ha nu en underbar helg.

2007-12-07 @ 14:45:24
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com/
Postat av: HZ Design

Hej!

Jag har tittat in till dig och sett vilka detaljer du använder i dina LO´s. Det är för att jag designar digitala Kit och samlar info om vad man i Sverige använder för grejor ? även i pappers scrap. Titta gärna in och se mitt CT team.

Ha en bra dag

2007-12-12 @ 08:52:39
URL: http://hzdesigns.blogspot.com/
Postat av: Lena & Lisbet

Vi behövde stämplar inför ett scrapprojekt som handlade om Sveriges vilda djur. Det resulterade i att vi tog fram lite stämplar och nu säljer vi dem vidare till er som har jägare i familjen, barn som är inresserade av djurspår eller någon som ser en möjlighet att göra ett snyggt kort med spår på.

Välkommen att titta in på vår blog.

Lena & Lisbet

2008-01-02 @ 13:22:34
URL: http://articsisters.blogspot.com
Postat av: Lisbet

Hej!

Om du har varit in på min sida så kanske du har sett att du försvunnit ur mitt länkarkiv. Jag har rensat ur och skapat en ren länksida för papper- och kortmakare så att jag hittar alla de bloggar jag vill besöka.
Nu ligger din länk på en särskild ?min bloggrunda sida? vilket du ser om du tittar in hos mig.
Jag tar mig en stund att surfa runt och samla lite inspiration samtidigt som jag säger detta. Vill inte att du ska tro att jag tagit bort din länk.

Ha en skön måndag.

2008-02-25 @ 14:08:46
URL: http://digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0