supermom!

Ja det har jag verkligen varit idag, eller rättare sagt igår klockan blev visst över tolv innan jag hann skriva detta inlägget.

Idag har jag

#  varit på bibblan o lämnat o lånat böcker
# lämnat ett infoblad på kyrkans hus om en scrapkurs jag ska ha där
# bakat en långpannekaka
# bakat tre tårtbottnar
# städat halva lekrummet jättenoga då jag håller på att göra om där
# scrappat två lo´s och ett kort
# scannat och skickat ovanstående alster till scrappizbloggen
# varit två gånger och handlat för jag glömde ing till baket
# bloggat ;0)
# med hjälp an Mia (puss o tack vännen) satt upp nya gardinstänger i vårt nääästan klara v-rum
# tvätta och hängt två maskiner tvätt

*klappar mig själv på axel*

imorrn blir en lika supermomdag då vi måste städa och fixa inför Hannes dop på lördag. F har tagit en kompdag så han är hemma, skönt.

natti natti

Kommentarer
Postat av: Lina T

herrejissus Anna! Skriv upp på ditt schema att du ska andas ibland oxå ;)
kram o hoppas dopet blir lyckat

2007-11-09 @ 08:21:22
URL: http://ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Maria

Oj, ja ibland har man energi till tusen. Trevligt med dop.

2007-11-13 @ 13:56:55
URL: http://mariasvra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0