*gäsp* lite kvällsvammel

Ojoj idag har verkligen varit en slödag... Var på en mycket trevlig kräftskiva igår med jättetrevligt sällskap och god mat. Tänk tom bra väder fick vi var underbart att sitta ute på den fina nybyggda altanen i den ljumma kvällen. Blev lite sent då jag inte kunde somna när jag kommit hem utan låg och vred och vände mig. Hade kramp i benen och det klia överallt av värmen. Vid tre hugget gav jag upp och gick och lade mig i källaren *phu* va skönt!

Hade faktiskt scraplust men så visade det sig att jag inte kunde printa ut det foto jag ville ha då F inte installerat photoshop på vår nyblåsta dator så då bidde det inget scrappat. Har även grejjat lite med en ny topper till bloggen men kunde inte fixa med den heller iom PS.

Imorgon ska det bli fint väder igen får se om jag kan ta mig för ngt ev åka o bada med barnen. Annars om det blir fööör varmt kommer jag väl sitta här i källaren =)

Fatta hur tjock jag är nu! Bara 8 dar kvar till BFo lillebror får gärna komma när som helst. Men det är hellugnt på den fronten har bara känt av nån liten förvärk. Men så var det ju iofs med tjejerna med. Ska se om jag kan lägga in ett foto imorgon på jättekulan. Har även planer på att fota lite mera "fina" bilder på magen o syrrorna men det blir lixsom inte av...

Kom på en rolig sak när jag packade BB-väskan häromdagen. Tänkte lägga ner en extra t-shirt till F då det kan bli både svettigt och kladdigt på förlossningen och kom då att tänka på en annan t-shirt incident. När vi skulle åka in till förlossningen med Linn råkade jag slänga en blick på F´s tröja på vilken det stod med stora bokstäver PAIN IS ONLY WEAKNESS LEAVING THE BODY... Jag sa att den får du nog byta annars får du stryk på förlossningen :0)

Jahapp det var lite från mig ...bye bye

Kommentarer
Postat av: Lina

ojojoj, inte länge kvar nu ju! Så himla spännande! blir faktiskt lite avundsjuk på er att ha en förlossning och bebisankomst framför er! Det är ju så otroligt häftigt o härligt!
kram på dig!

2007-08-13 @ 19:48:38
URL: http://ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Lina

ojojoj, inte länge kvar nu ju! Så himla spännande! blir faktiskt lite avundsjuk på er att ha en förlossning och bebisankomst framför er! Det är ju så otroligt häftigt o härligt!
kram på dig!

2007-08-13 @ 19:48:44
URL: http://ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Sara

*ASG* T-shirten kanske får stanna hemma denna gången =OD. Men du - du fixar väl installationen själv? Bara klicka next, sen är det klart.

2007-08-15 @ 11:48:01
URL: http://sarasscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0