Rolig mässa och lunch pail !

Förra helgen tog jag en tidig buss ner till Göteborg för at hjälpa till hos Annika på Scrapperiet på den stora mässan som var då. Oj vilken helg det blev! Massa med folk som shoppade och jag träffade en helt gäng med cybervänner, så kul att få säga hej på riktigt ingen nämnd ingen glömd =) Ett stort extra tack till Annika som bjöd på trevligt resturangbesök på kvällen och sovplats innehållande underhållning av charmig 1åring =) (Hoppas att jag inte satte några griller i huvudet på din man...)
Shoppade lite gjorde jag ju givetvis oxså det blev mest papper och lite roliga stämplar. Hade turen att få åka med goa Anna Stenman hem så jag kom så långt som Jönköping, tack för lift o trevligt sällskap. Ser fram emot nästa gång vi träffas på scraphelgen!

Jag fick 1,5 lo gjord på mässan då jag under söndagen satt och demade lite i vår monter. Med 1,5 menar jag att jag slutförde en som jag påbörjat på vår stora scrapträff i februari. Så där ser nu hur mycket jag scrappar...Ska lägga in dem så att ni får se snart.

Pysslat lite har jag iaf gjort. Hade kalas här i går för tre st sexåringar och en ettåring och då gjorde jag en lunch pail/minneslåda som present till lilla ettårs Elin. Så här blev den

image114

Stämpeln med 100% prinsessa är ett inköp från mässan som jag blev så nöjd med.

Kommentarer
Postat av: Maria

Så härligt tjejigt ,bluchigt och underbart rosa.

2007-04-20 @ 08:21:34
URL: http://mariasvra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0