att scrappa eller inte det är frågan...

Ja mina vänner som läser detta varför gör vi det ...eller inte ? Just nu är det väldigt mkt inte för mig går förbi och plockar lite med scrapsakerna men får ingen lust att sätta mig och scrappa. Känns som att allt jag gör blir platt och tråkigt , hittar lixsom inte det där extra och då känns det inte bra. Kanske för höga krav vad vet jag. Jag scrappar för att få utlopp för min kreativiet och inte huvudsakligen för att dokumentera och då är "magkänslan" väldigt viktig för mig.

Om du orkar o vill berätta vad som triggar just dig!

Kommentarer
Postat av: Sara

Förhoppningsvis triggar Linas papper igång mej när dom kommer imorgon. =OD
Jag har ganska mycket olust just nu också annars. Bläddrar lite i nån tidning, kollar i något galleri, och får tvinga mej att sätta mej. När jag väl sitter är jag ganska segstartad, men sedan brukar det gå bra. Gårdagens LO blev jag väldigt nöjd med t.ex.
Kreativa blockeringar kan man nog inte tvinga bort om dom inte är redo för det. Om man känner att man kanske har vänt lite uppåt funkar annars "just do it" bra för mej. Men det funkar inte när jag är på väg ner, för då måste jag vända först.

2006-02-19 @ 21:03:03
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: Carola

Förstår hur du känner Anna.
Jag scrappar också på liknande villkor som du. Mest för att få ut kreativiteten men också mycket för rastlösheten :D
Men de går i dalar det där med scrapsuget.
Din senaste Lo e jätte snygg!!

2006-02-21 @ 09:17:16
URL: http://www.frejsan.blogg.se
Postat av: Linda Muhr

När jag inte känner för att scrappa, gör jag kort, det funkar för det mesta, speciellt om man har nya stämplar! ;-)

2006-02-21 @ 14:13:22
URL: http://muhren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0