Här är den lo jag gjorde i Helsingborg

Här är den lo jag gjorde i Helsingborg

Ja som sagt inte mycket blev det gjort i helgen men här är i alla fall den lo som jag åstadkom (och då hade jag redan börjat lite på den hemma..) Linn älskar att skriva boksäver och prata om bokstäver och det hakar ju mamma-snart-färdig -lärare på så klart =)
Igår var Linn på 5 årskontoll med vägning, mätning och spruta denna gång lyckades jag ta med mig kameran o fota. Tycker annars att det kan kännas lite pinsamt i såna offentliga och inte helt vanliga fotosituationer att plocka fram kameran. Känner mig verkligen som Webmosterhelenes undrbara uttryck mammarazzi ibland =)
Dagens fråga är därför tycker ni att det är pinsamt att ta fram kameran i tid o o tid och vad säger de i er omgivning när ni hela tiden fotograferar?

Kommentarer
Postat av: Zarah

Nämen... JÖSSES - sååå underbar! Du är fantastisk på att kombinera härliga färger, ljusa ytor och text - jag blir GLAD av dina alster.

Jag KAN bli lite generad när jag tar foton på konstiga platser, eller vid underliga tillfällen - men mest retar det mig att man inte får fota inne på IKEA - det vore ju bara såååå roligt!

2006-04-07 @ 10:32:20
URL: http://zarischka.blogspot.com/
Postat av: Petra

Hmm, aldrig funderat på...Vill jag fota så gör jag det, tänker inte så mycket på de runt omkring. Fast, jag kanske inte fotar på så "konstiga" ställen heller.
Den blev ju snygg, din LO. För visst var det väl den du påbörjade när vi var hos dig?

2006-04-07 @ 16:17:21
URL: http://petraunne.blogg.se
Postat av: Sara

Den är sååå underbar!!
Jag plåtar var jag känner för det, men när jag nångång har foto-spree med familjen J brukar någon himla med ögonen och tycka "guuud vad mycket du fotar"... Som om det är något dåligt... hmmm?

2006-04-08 @ 17:54:43
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: Jenny Li

Hej Anna - kom att tänka på dig idag, vi glömde ju helt av dina A:n å G:n! När du har kommit på en rubrik med som du vill ha med det där alfabetet (eller nåt annat som jag har förstås), så kan du väl "beställa" så stansar jag upp åt dig!

Jag har inga problem att fota barn i tid och otid - mina eller andras. Däremot har jag världens block för att fota vuxna... i synnerhet såna som krånglar och "inte vill vara med på bild" och stelnar till och har sig. DÅ tycker jag att det är hemskt, då åker kameran undan igen. Dumt nog!

Måste helt ha missat din LO i hbg, men den är underbar - vackra färger på vit botten, helt i min smak! De där prickiga bradsen är svincoola, varifrån kommer de?

2006-04-09 @ 00:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0