Mera alster för Scrapaddicted

För ett tag sedan fick jag en hel drös härliga papper och dekos från Creative Café. Så här blev det jag skapade.


Först en lite freestyleinspirerad lo med Linn på Ölands djurpark



Nästa blev lite enklare och renare i kontrastfärger.


Här har jag använt ett underbart lacepapper som bakgrund



Detaljbild



Ett kort till min mormor som fyllde 80. Det röda pappret är superfint irl den röda bakgrunden är sammetsflockad och ger en sån lyxig struktur.


---OOO---OOO---OOO---OOO---OOO---OOO---OOO---OOO--OOO---OOO---OOO---OOO---

Den här vecka gick verkligen i rekordfart. Det enda bra med att veckorna går fort är att det blir vår snart. Januari och februari är inga roliga månader att vara fsklärare :) F var tvungen att åka till Stockholm fredag till lördag så vi fick ta hjälp att snälla farfar att hämta på dagis igår. Tur att man har snälla släktinga nära.
Jag stängde i fredag och var inte hemma förrän vid halv sju. Var jättetrött men ställde mig och gjorde hemlagade kycklingburgare som blev mums! Brukar ju göra på fileer som jag kör i mixern men nu hade jag köpt färdig färs smidigt. Stör mig bara på vår köksfläkt som inte gör ett dugg nytta så när man steker blir det som värsta dimman och oset sätter sig i ytterkläderna då hallen är bredvid grrr. Ännu en sak på "att köpa listan". H var jättetrött efter lång dag på dagis och somnade så gott vid 8. Tjejerna hjälpte mig att plocka undan efter maten utan minsta gnäll *sötisar*.  Vi bänkade oss med fredagschipsskålen (jag inte jag dårå är ju sååå duktig med mitt GIrace) i soffan och kollade på Let´s Dance. Helt sjukt var bra han var Morgan eller lilla köttbullen som jag kallar honom. Han studsar ju runt som en rund och go köttbulle :)
Idag är det bara lite hemmafix om gäller jag ska scrappa färdigt en lo till Scrapaddicted så snart kommer nya alster i SA´s blogg  :) Måste bara kika runt efter lite inspiration. J är på Lundby och badar med en kompis och ska in till stan på bio senare.L har ring kompisgänget runt men ingen var hemma stackarn. Så nu leker hon med brollan, de är så goa de där två leker så bra trots ålderskillnaden. Imorrn kommer syrrorna hit och vi ska pyssla inbjudningskort kul kul! Nu ger jag mig ut i cyberspejs för lite inspiration ..

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla gärna in våran nya blogg! och släng in en kommentar! :)

2009-01-31 @ 20:58:11
URL: http://amandajennyfrida.blogg.se/
Postat av: Linda

Sååå mycket fint! ♥

2009-02-01 @ 15:12:07
URL: http://www.knorrigt.com
Postat av: Håller med föregående! Mycket inspiration redan här!

2009-02-01 @ 19:51:57
Postat av: Linda Anderzon

Känner igen det där med att plötskigt sitter maten i ytterkläderna... fast vi har en ny fläkt...

Vad mycket fint du gör Anna!

Som jag i inlägget ovan (pucko-Linda!) så Smart fick fram: ren inspiration!

2009-02-01 @ 19:55:10
Postat av: eldh

Hej Anna! Vad mycket fint du har gjort! Du, visst hade du gjort kortet med tygetiketten på på kortskissen.se? Vart har du fått tygetiketterna ifrån? Jag är på jakt efter sådana då Sixten fullkomligt älskar tyglappar... Ha det så bra! Kram / Elin

2009-02-02 @ 11:53:10
URL: http://eldh.blogg.se/
Postat av: Agneta

Åh vad fint det "röda" Hannes kortet är.Det gör mig precis som du srappat om, glad !!!

2009-02-18 @ 12:54:38
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-19 @ 19:40:13
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0