Första inlägget i år...

Ja så var det inte bara ny vecka utan nytt år oxså. Denna vecka har jag med ett alster på kortskissen glöm inte att kika in där och inspireras av de duktiga tjejerna där.
Jag hoppas att detta år kommer bli ett kreativt år om inte annat kommer jag åka på mitt livs första scrapkryssning till Kiel i februari. Det ska bli mycket spännande. Jag som blir så sjösjuk ... hehe.
Idag landade ett härligt paket med scrapgodis från Scrapaddicted som jag straxt ska sätta saxen i. Skönt att ha ett uppdrag där man "måste" skapa känner att jag kommer ha lite mindre tid eller framförallt ork då vardagen rullar igång med inskolning på dagis för H och heltidsjobb för mig.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Nämen har du vaknat!! :-D

2009-01-13 @ 21:47:41
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: MissMian

Åh..jag är inget avis alls på scrpkryssningen! skakar på huvudet

Men åh så jag längtar till mars!!

2009-01-13 @ 22:12:30
URL: http://missmian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0