Alster från Linköpingträffen

Ja här har det ekat tomt ett tag men jag har bara inte orkat uppdatera efter scraphelgen förra helgen. En hel del fick jag gjort under helgen gjorde 3 lo´s och två kort på lördagen på 4 h det är nog rekord =) Hade turen att dessutom vinna med 3 av alstren så det  var ju extra skoj!

Här är ett av korten jag vann med. Utmaningen bestod av att man skulle använda minst 4 saker från goodiebagen vi fick på träffen. Jag har använt pappret till fickan, hjärtan, tag, puncinella och spets.




Vann även med detta kortet där vi skulle scrappa efter en skiss. Visst är ugglan för söt den är från Bildmålarnas nya stämplar. De var med och sålde på träffen och det var många av deras motiv som fanns på tävlingsbidragen. Jag har nu fallit som många andra för promarkers pennorna är ju så smidigt att slippa slabba med vatten och jag gillar de klara färgena!


Sist en lo där utmaningen var samma som första kortet. Vann med den oxså... Det jag använde från goodiebagen är allt utom vingarna.


Blev även en del skapat på söndagen men det kommer en annan dag =) Var så himla trevligt och jag vill passa på att tacka mina kollegor som är med och fixar och inte minst alla som kom och scrappade och shoppade! Utan er skulle ju inte träffen bli något! Hade ju lite nattgäster hemma hos mig så trevligt så, hade gärna stannat uppe lite längre o snackat men jag var så trött. Hoppas vi ses på någon mera träff man hinner ju inte snacka så mycket med alla som man vill.

----00----00----00----00----00----00----00----00----00----00----00----00----00----00----00----00----00----00----00----00----

Helgerna går så fort har man två fotbollstjejer är det matcher och cuper nästan varje helg och även i veckorna. Vill inte tänka på hur det blir om Hannes börjar med fotboll han med? Finns en viss risk för han är galen i bollar. Lille killen som GÅR nu! Är så söt där han stapplar fram och upptäcker världen. Favoriten just nu är annars att klättra upp på det lilla lekbordet han har och sen kommer han inte ner *sötis*

Nästa helg ska lilla jag på partaj till storstan minsann! Blev bjuden på fest av mina goa vänner på Aff där vi har en snackgrupp där alla har barn som är födda i aug -07. Hade en stor träff i somras med 19 st 1åringar med föräldrar och syskon. Det var tur att vi kunde vara ute är allt jag kan säga.... Så kul att träffa alla och ses irl vi som har pratat så mycket på nätet och delat stort som smått.. Extra kul var det att se hur olika alla barnen var fast de är så jämngamla.

Kommentarer
Postat av: Linda

Underbara alster alla tre! :)

2008-09-21 @ 22:29:47
URL: http://www.knorrigt.com
Postat av: Angelica

Lille goe Hannes! Första stegen med skor i lördags hörde jag. :-)

2008-09-21 @ 22:49:03
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Ewonne

Wow så mycket fint du fick till på träffen ♥

2008-09-23 @ 10:41:55
URL: http://ewonnes.blogspot.com
Postat av: teres

Så fina, röstade på bägge korten faktiskt :). Ugglekortet är superfint o hjärtekortet med ficka var absolut fantastiskt. LO:n på Hannes är underbar. Grattis till vinsterna, tycker de var synnerligen välförtjänta!!!!!

2008-09-23 @ 23:56:27
URL: http://t-strindbergs.blogspot.com
Postat av: eldh

Tack för en supertrevlig träff!!! Vad mycket snyggt du hann göra, jag önskar jag kunde varit med både lördagen o söndagen. Roligt att du gav dig till känna. / Elin

2008-09-24 @ 15:39:05
URL: http://eldh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lite sent jättetack för husrum och trevligt sällskap som jag såklart gärna får mer av. Håller med om att Madelene får släppa till och husera oss snart. Eller att ni kommer häråt (fast det där med att snoka i hennes USA-fynd låter onekligen lockande...). Som sagt hoppas vi ses snart och tack för en trevlig helg på alla sätt och vis.

2008-09-24 @ 19:04:43
Postat av: Anonym

Ojdå, glömde säga att det var jag som lämnade ovanstående kommentar! / Lisa

2008-09-24 @ 19:08:01
Postat av: Mahlin

ooo.. du gjorde så mkt fiiiint beundra nu vill ja se vad du gjorde på söndagen.. nu nu nu..



du rockar! =)

2008-09-24 @ 23:18:32
URL: http://mahlin.blogg.se/
Postat av: BellaMios

Vilka helt fantastiska alster!! Alla tre talar direkt till mitt hjärta!!



Liftvarning utfärdas!

2008-10-04 @ 15:52:55
URL: http://bellamios.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0