Idoltävling hos Pysselpassion

Jag har som många andra hängt på Idoltävlingen so Pysselpassion anordnar. Denna gång var det två utmaningar att välja på en BOM lo eller så kunde man göra ett kort. Då mitt bidrag blev ett panikbidrag eftersom jag bestämde mig i sista sekund för att vara med blev det ett kort.Tävlinegn går ut på att man under 7 veckor ska göra utmaningar där man samlar poäng.
Några saker som man skulle ha med på sitt alster var brads, chipboard, blommor, bling, chalk



000ooo000ooo000ooo000oooo0000oooo000ooo000ooo000ooo000ooo000ooo

Fatta att jag varit o gymmat idag kommer nog inte kunna röra mig imorrn shit! Måste tag tag i mig själv o vikten.... Har ju världens bästa mål då syrran ska gifta sig i vår och då vill man ju vara fin! Har även inspirerats av många andra scrappare som kör GI och börjat lite smått att äta med det i tanken. Vi får väl se hur länge det håller *been there done that*

Nu ska jag streeeeeeetcha....

Kommentarer
Postat av: Angelica

Heja dig! Var gymmet nåt att ha då??

2008-10-17 @ 10:03:07
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Charlotta Andersson

Görläckert !!!

2008-10-17 @ 10:12:01
URL: http://happieart.blogg.se/
Postat av: Carro

Välkommen i klubben av träningsvärk! Har själv kommit igång igen med träningen och gick till följd av det som en gammal tant hela dagen igår. Körde booty som bara är jobbiga övningar för ben o rumpa, AJ.



Men jag måste väl själv ligga i för dagen D ;) Museet hade ju klänningar som jag får låna men de var väldigt små i storleken så om jag ska komma i dem får jag nog ligga i :D

2008-10-17 @ 12:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0