Alster från NSD

Ojoj va produktiv jag varit idag. Än så länge har det blivit 2,5 Lo och ett kort. Lägger upp kortet här då det var en utmaning i Monnahs blogg. Där stod det så här

"Jag vet att de flesta pysslare är riktiga hamstrar, så min utmaning idag för er är att leta upp något som du sparat för att det är "bra att ha". Använd det sedan för att göra något som också är bra att ha! Födelsedagskort är t. ex. alltid bra att lägga på hög, eller en fin present av något slag. Lägg upp skapelsen i din blogg och länka sedan till det här inlägget innan kl. 00.00 inatt."

Mitt bidrag är ett litet grattiskort till en bebispojke. Den lilla nallen är eg en etikett från nått klädesplagg jag sparat länge för att det just skulle kunna vara bra att ha... Bandet som jag knutit i nallen är ett band jag klippt bort från en tröja. Även det blommiga pappret är en bra-att-ha-bit som kommer från mitt scraps. I den vita blomman/cirkeln av chipboard är det tänkt att namnet på den som ska få kortet så småningom ska stå.

image311

Kommentarer
Postat av: Monica Bernpaintner

Heja! Vad roligt att du blev med på utmaningen. Det kan hända att jag lottar ut ett litet pris också... Riktiga favoritfärger och rent, det gillar jag!

2008-05-03 @ 21:53:30
URL: http://monnahs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0