Alster från helgens CC

Här kommer några av helgens alster det fanns många roliga utmaningar runt om på bloggar och forum!

Först en lo från en bloggpartyutmaning på Allt om scraps forum där Silwerstar lagt upp en skissutmaning på sin blogg och så här blev resultatet.

image312

Bokstäverna har jag stansat ut själv med cuttlebuggen i tjock filt *lööv min bugg* Från början hade jag tre kort på samma mat-tillfälle men jag har ju _så svårt_ att scrappa mer än ett foto i taget får inte till det så det blev två lo´s. Ska ju ändå inte sitta i samma album.

Så detta är den andra. Den är till en utmaning på bloggpartyt nämligen Susnys blogg där man skulle använda tre mönstrade papper som inte går i samma färger. Passade mig utmärkt! Den här lo´n bara flöt fram gick på rekordtid! Så underbart när kreativiteten flödar och allt stämmer. Lo´n är gjort från en skiss på Silwerstars skissblogg. (Jag har fotat lo´n och den är inte sned irl)

image313

Sista lo´n är en liftutmaning från Stellas som Lilo hade på Allt om scrap. Den är jag grymt nöjd med om jag får säga det själv och det får jag *sparkar Jante på smalbenen* . Var länge sedan jag scrappade den stilen och det var så skoj! Kul att se att jag fortfarande kan scrappa många olika stilar har ju mest blivit färglatt och lite freestyleaktigt ett tag.

Oj då hade visst inte fotat den och nu är det så mörkt ni får ge er till tåls till imorgon och se den....

Nu ska jag surfa runt lite och kolla på allt fint som skapats i helgen. Just det vinnaren annonserades tillslut ut på Stellas närmre kl 24 efter att jag väntat heeeeela dagen. Och jag kom 5:a. Hade ju såklart varit roligare att komma på "pallen" och fått en vinst men inte så tokigt ändå med tanke på att det var över 100 bidrag. Jag kom före flera scrappare som jag tyckte gjort jättefina alster. Anna som vann hade gjort ett kanonfint bidrag. Nu är jag sugen på att hoppa på nästa tävling som Stellas har det var skoj!

Kommentarer
Postat av: B

Är du intresserad av HBS, eller vill bara se nytagna bilder på dom snygga killarna? kolla in min blogg!

Ha en trevlig kväll!

2008-05-04 @ 21:45:43
URL: http://mynameisbeckaa.blogg.se
Postat av: Agneta på dagis

Han med stort H är ju bara alldeles för söt!

2008-05-05 @ 13:57:46
Postat av: Tette

Super fina LO:s! Och vilka gulliga fotografier!

2008-05-06 @ 10:17:32
URL: http://ogonblicken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0