Alla gillar ju Ikea....

Hittade den här roliga länken i nån av gratistidningarna jag fick i veckan. Alltid roligt att kunna göra sina Ikeamöbler mer personliga.

Julia har ju en Expedithylla i sitt rum så till den kanske man skulle hitta på något skoj. Men det blir nog inte förräns vi gjort klart hennes nya rum, vi har ju så lyxigt att vi har tre rum "över" som ska bli tjejernas så småningom. Just nu är de förråd och målarrum.

Är så sugen på att börja nått nytt projekt här hemma men jag kan inte bestämma mig vart jag ska börja. Kanske matdelen i köket ska få sig en omgång. Måste ju bara bestämma vad jag vill göra först =)

En hel del annat skapas dock här hemma men inget jag kan visa än. Kommer dock dyka upp i en blogg nära dig senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0