Jag vann!!!!

Det har under en tid varit poppis att ha RAK och PIF utlottningar i olika bloggar. För er som inte vet vad det är står förkortningarna för Random Act Of Kindness och Paying It forward. Helt enkelt lite gläjde till någon annan utan speciell anledning mer än att man ska skicka den vidare.

Bloggen jag vann hos är en av mina favoriter. Superinspirerande Petra är en kreativ person som inspirearar på så många sätt. Kika in här och njut. Jag vann ett av hennes snygga tryck och valde "Keep Calm" i grått den kan passa bra i vår hall när man på morgonen ska ge sig iväg med tre ungar.

Jag ska klura lite på  vad jag kan erbjuda som vinst i min PIF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0