Men hallå har jag tur eller tur!!!

Borde gå och köpa mig en lott eller nått för nu har jag gått och vunnit en utlottning i en blogg IGEN! Denna gången var det hos inspirerande Rimna som det var utlottning. Ni måste kika in hos henne och inspireras av allt fint! Har ju sen tidigare vunnit ett underbart tryck av Petra, vann ett papperspaket från Prima i tävlingen på The Nook och så vann en utlottning i den snygga bloggen hos Bernsborg.

Pysslandet har legat på is i värmen (haha).Har ett par saker jag pysslat men just nu ligger kamerabatteriet på laddning så jag får se när jag kan lägga in alstren. Jag har fö börjat jobba igen efter 1 års föräldraledighet. Det är bara 2 dar i veckan under hösten så det känns väldigt överkomligt. F är hemma de dagar jag jobbar så H får vara hemma även under hösten och det känns skönt.

Nu väntar ett evighetsjobb med att redigera alla foton jag tagit i sommar. Är nog rekord tror jag. Har tidigare tyckt att jag inte haft så mycket foton att scrappa. Gick ju photoshopkursen hos Mikaela tidigare i våras så nu är det så mycket man kan göra med bilderna. Nästan för mycket för jag kan sitta och pilla i evighet med en och samma bild. Är inte så duktig än heller så det tar sån tid men det är väl övning som gäller...


Kommentarer
Postat av: Agneta på dagis

Skynda dig att köpa lotten, vänta inte för länge då kan det vara för sent! Lycka till jag håller tummarna. Ses på jobbet...

2008-08-10 @ 19:11:47
Postat av: Annyt

Shitasså vilket flyt, GRATTIS till alla vinster.

Första gången jag är här tror jag, hittade hit via Scrappiz..fast jag vet vem du är där.

Vill bara säga att du gör ljuvliga alster, både i kort o layoutväg.

2008-08-11 @ 02:23:54
URL: http://annyt.blogg.se/
Postat av: Teres

wow vilken tur du haft. Kul!

Skoj föresten att besöka din blogg för första gången. Ska kolla igenom dina äldre inlägg också...i jakten på lite pysselinspiration.

2008-08-12 @ 21:40:14
URL: http://www.teresrundkvist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0