Papper till försäljning *sålda*

Tog en rensning bland mina papper och sorterade ut lite dubletter och annat. Jag säljer nu ett paket med 195 st 12x12 mönstrade papper (är några flera) för 550 kr +55kr i frakt. Det är papper från massa olika tillverkare bla MOD, Urban Lily, Chatterbox, Gin X, Arctic Frog, Ki Memory, Basic Grey, Junkitz, DCVW, Am Crafts, SEI, Flair Design, Am Tradition, Dasi D och Melissa Franses.

Packas i kartong och plastemballage.

papper3

papper2

48378-92

Maila mig om du är intresserad först till kvarn... [email protected]

Kommentarer
Postat av: Zara

Oj vad papper, men jag har så det räcker :o)
Vilka fina alster du gjort på senaste tiden.
DaisyD grejerna var inte chipboard utan klistermärken i tjockade cardstock!

2006-11-14 @ 08:50:36
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Madde

Oj, så mycket fina papper, jag skulle jättegärna köpa lite, men det blir nog för invecklat och dyrt då jag bor i Finland :(

2006-11-15 @ 17:39:48
URL: http://maddesscrapbooking.blogg.se/
Postat av: Annelie Owesdotter

Kul hemsida med mycket inspiration!
Finns Dina papper kvar till försäljning, och i så fall i vilken stad finns de (för ev. avhämtning)?

2006-11-26 @ 23:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0