En snabbis...

Uppdaterar lite snabbt med bara ett kort då jag inte har redigerat bilderna på de anda alstrenfrån scraphelgen än så håll till godo.Kortet gjorde jag på söndagens träff till en teknikutmaning. Man skulle ha med olika saker få se nu om jag kommer ihåg allt.. något metall, något plast, fyra mönstrade papper, stämpel och band. Den supersöta stämpeln kommer från Doodle Factory och den fick jag låna av snälla Anna S. Ett gäng sådana måste bara få flytta hem till mig! Färglagd med Promarkes I löööv!



wwwwooooowwwwoooowwwooowwwooowwwoooowwwwoooowwwooowww

Sitter just nu med Guillou´s senaste bok i örat och det är så spännande! Har ett abonnemang via mobilen där jag får lyssna hur mycket jag vill under 3 månader från ett ljudboksbibliotek med över 200 titlar. Passar mig kanon älskar ju att läsa men så här kan jag ju både pyssla och göra annat samtidigt. Vill du testa kolla www.storytel.se




Kommentarer
Postat av: linaliten

Snyggt kort! :) Tycker om kontrasten mellan det härligt färgstarka kortet och budskapet!

2008-09-25 @ 08:05:28
URL: http://linaliten.blogg.se/
Postat av: Mahlin

hihi.. det var snabbt uppdaterat =D heja heja! Den där DF stämpeln är bara såå söt.. om än lite ledsen. kortet är knalligt snyggt och häftigt.. sätter mig ner och väntar på nästa uppdatering =D

2008-09-25 @ 21:09:25
URL: http://mahlin.blogg.se/
Postat av: Anna

Kortet är ju bara såååååå fint! :O)



Höstkramen Anna

2008-09-26 @ 17:03:21
URL: http://annastenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0