Säger bara det

Rätt låt vann och så var det med det... =)

Kom på att jag glömt visa ett halsband som jag gjorde för ett tag sedan. Tänkte först att nope jag har inte råd med en hobby till men sen kunde jag bara inte låta bli när jag hittade de lite större silverringarna som jag suktat efter. Att göra smycken är ju så mycket mera än trä pärlor på en tråd.

image293

Idag har F och jag beskurit träd(et) vilket inte var det lättaste...Blir lite som sagan med tumtotten. Hoppas att det inte ser alltför anskrämligt ut imorgon hehe. Var tvungen att surfa runt lite på nätet och läsa hur man skulle göra Vad gjorde man utan internet...

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, jag gillar också såna där stora ringar. JÄTTEFINT!

2008-03-17 @ 08:54:24
URL: http://petraunne.blogg.se
Postat av: Agnetapå dagis

Åh vad du är i pysseltagen o fint blir det som vanligt. På jobbet har vi påskpysslat i veckan bla kycklingar i pet-flaskor det låter väl kuligt va, det tyckte Carro o jag iallafall. Glad Påsk önskar "Gneta"

2008-03-20 @ 08:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0