Jo jag pysslar..

..i min nystädade fina scraphörna! Tog mig i kragen och STORstädade min scraphörna vilket var mycket välbehövligt efter den stora scrapträffen i Linköping och efter en kväll med pysslande med mantorpbrudarna.

Inget var istort sett på den plats det skulle så det var lika bra att organisera om lite. Jag satte bla upp vajer där jag hängt upp lite olika dekorationer som annars lätt blir bortglömt i gömmorna. Dels en del gammalt jag "hittade" när jag städade och dels lite nytt jag köpte på träffen. Det blev kanonbra! Sen passade jag på att rensa ur papperslagret och gav bort en hel del papper jag ändå inte kommer använda. Sorterade sen in resten i mappvagnen tillsammans med cs, uppstämplade motiv, och alfabetsstickers. Gjorde som bla Sara tipsat om och placerade de nyaste pappren samt ett gäng gamla favvisar längt fram i en egen mapp, lätt att hitta.

Det jag pysslat är en lo till min BOM om när jag föddes. Sen håller jag även på med lite tack-kort från när Hannes föddes. Sen måste jag äve fixa inbjudningskort till Hannes dop i november. Har lite ånges över det för det är lite kort om tid +att jag inte bestämt hur de ska se ut.

Nu ska jag i alla fall se om jag kan få klart de sisita tack-korten i stället för att hänga vid datorn. Är bara jag mini och mellan hemma, de andra två är på hockey ikväll.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åsså kommer vi och stökar ner i morgon igen. ;-)

2007-10-16 @ 07:34:16
URL: http://www.vidlund.com
Postat av: Moster Carro

Jaha där ser man, här måste man tydligen läsa din blogg för att få reda på när lillen ska döpas ;D

2007-10-16 @ 11:08:47
URL: http://cltsp.blogg.se
Postat av: Linda

Foton tack! ;)

2007-10-16 @ 11:09:59
URL: http://www.knorrigt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0