Höstlov

Den här veckan är det höstlov och hela familjen är hemma. F målar och fixar i vardagsrummet som får sig en total makeover, kommer bli såå bra! Extra bra nu när jag äntligen hittade lappen där jag skrivit upp vilken fondtapet jag skulle ha (den jag bloggat tidigare). Var typ 100 på att det var en tapet från Midbec och spenderade säkert en timme på färghandeln febrilt letande i alla ( det fanns mååånga) tapetkataloger från Midbec. Men och här får jag väl skylla på amningsdemens el nått... tapeten var ju från Boråstapeter.

4/5 av familjen Gundmark sprang efter besöket på färghandeln på stan för att hitta lite kläder till syrrorna G att ha på lillebrors dop. Vi hittade faktiskt kläder till stora J och smart mamma kom på att vi nog hade kläder till mellan L hemma. Skulle även köpa stövlar, eller som hon själv säger långa skor... till stora J men vi hittade inga bra i rätt storlek. Så det blir en vända ute på stora köpcentrumet utanför stan nån dag.

Köpte senaste numret av Scrapbooking mm. Var julnummer med massa julpyssel och tips. Massa fina alster men inte så min smak. Tycker ändå att den är värd pengarna då det är kul att se svenska scrappare.

Har lagt en stor beställning hos scrapperiet som fått in så mycket nytt kul. Bla supersnygga filtband, rubons (min absoluta favvis just nu) och ugglepappren och stämplar från sassafras lass. Ska ha scrapkväll lite senare i nov på kyrkans hus så jag passade på att beställa material dit oxså. Hoppas att jag får scrapsakerna innan veckan är slut. Eller helst innan fredag för då åker vi en sväng till M & P. Undrar om det ska bli fint väder i helgen så jag kan fota lite?

Sen kan jag tipsa om en ny inspirerande scrapblogg som kommer kicka igång 1:e nov.

Smarrig mat blev det med. Älfgärsbiffar med timjan och trattkantarellsås

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj vad massor du har på gång. Tapetsering, shopping, och e-shopping mm.Härligt med en så snäll liten kille som du har.
Du är tagen, kolla min blogg !

2007-11-03 @ 08:50:50
URL: http://mariasvra.blogspot.com
Postat av: Carro

Ska bli kul att se ert nya vardagsrum nästa helg. Behöver ni nån hjälp med nåt inför dopet? Tack för erbjudandet om möbelförvaring men det löste sig ändå :D kram syrran

2007-11-03 @ 12:30:36
URL: http://cltsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0