Sorry..

Har visst varit dålig på att uppdatera här på ett tag. Veckorna går så fort och det känns som att jag har fullt upp. Hannes och jag har börjat vara lite sociala och går till Kyrkans hus ett par ggr i veckan. Roligt att träffa lite vuxna på dagarna tycker jag. Hannes verkar gilla att det är lite mera liv omkring sig han med.

Idag har vi sovit länge som vi brukar på helgerna. Hannes sover fortfarande länge på morgonen och vid tio tyckte han att vi skulle gå upp. Då låg han mellan och och babbla så det stod härliga till!! Han är så söt nu när han börjar snacka mer och mer. Han har börjat gripa efter saker med så nu får stora syster med sitt långa hår se upp hon som är så håröm =)

Vi var en snabb sväng in till Linköping och hämtade hyrbilen som Fredde ska ha till flyget. Han åker nämligen till Spanien i natt *lyllos* Är väl lagom sommarvärme där nere typ 17-20 grader.

Men det var mysigt här hemma oxså när det kommit snö och solen sken. Vi tog en promenad på em men tyvärr hann solen gå ner så jag hann inte fota. Lite glögg köpte vi på vår promenad så den ska avnjutas för första gången denna säsong. Man får riktiga julkänslor när det är så vitt och fint ute. Vill man ha mera julkänslor kan man lyssna på sprayradio där de har en kanal som bara spelar julmusik!

Ikväll ska vi äta lite extra gott för vi firar vår 18års dag! Kan inte fatta att vi varit tillsammans så länge.... Ni fattar hur ung jag måste ha varit när vi träffades va *blink blink*

Jag har faktiskt scrappat en del men det är till Scrapperiets blogg så det kommer visas där först. Ni har väl inte missat att Annika nu även säljer jättefina inredningssaker! Surfa förbi en sväng får ni se.

Eftersom jag inte kan visa något pysslat alster får det bli en bild på pluttungen så länge (var visst länge sen jag visade något på honom). Här är dagen efter hand 3mån dag och han har ftt sin första spruta. han fick lite feber så det är därför han ser lite sammanbiten ut lillplutt. Helt hopplöst är det att ta bilder inomhus nu på vintern. Ska ta och önska mig en extern blixt i julklapp så man slipper alla fula skuggor.

image210

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åh vad stor han har blivit! :) Min är ju snart 2 månader, tiden går så fort!
Alltid lika trevligt att titta in i din blogg!
Kram Kicki

2007-11-25 @ 00:26:42
URL: http://kickis.blogg.se
Postat av: Anna

Lilla gosingen! en håröm syrra kommer han älska att dra i håret. hihi

Höstkramen Anna

2007-11-25 @ 10:26:06
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: Carro

Åh Spanien låter ju inte fel, lyllos honom! Är det med eleverna?

Vad stor Hannes ser ut på bilden hihi

2007-11-25 @ 10:29:27
URL: http://cltsp.blogg.se
Postat av: Förbi passerande

ungen sitter med tårna så som jag gjorde när jag va liten :P

2008-05-28 @ 23:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0