Uppdatering på hyllfronten...

Tack snälla ni för alla tips om vart jag kan hitta hyllorna jag sökte tidigare. Tyvärr har inget ställe hitills haft dom kvar. Ska dock kolla på Shape och Lilla Huset (Bolagret kommer jag nog tyvärr inte till ,men tack för tipset Marie).

Jag har hittat ett par hyllor i liknande stil hos ellos, de här första är dock mindre och man hänger dem på väggen. Men jag gillar de runda hörnen =)

image142

Sen en annan variant oxså från ellos som man kan ha på golvet eller på väggen

image143
Jag får klura lite och se om det blir några av dessa, eller några andra.

Kommentarer
Postat av: Anki

Har för mig att systrarna Grenå har liknande åtminstone har haft!

2007-08-13 @ 00:01:15
URL: http://ankiscrappare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0