Håhå jaja

Ja nu börjar jag verkligen bli trött på magen och framförallt att inte kunna göra nånting utan att bli helt slut *phu* Har ju mått oförskämt bra hela graviditeten men nu kommer visst det jobbiga.

Försökte mig på att pyssla vidare på min babymobil (som fö inte alls blir som jag tänkt från början) men det gick inget vidare. Mina fingrar är som korvar och det är lite svårt med finmotoriken... Till råga på allt så gick symaskinsnålen av så jag fick sy för hand. Men jag gav upp snart. Får fixa en ny nål för jag måste ju ha maskinen till amningskudden.

Nåja är väl en tanke bakom jobbigheten så att man ska vilja få ut knodden sen kan jag tänka =) Är lite långsamt att gå hemma även om hela fam fortfarande har ledigt. Försöker sysselsätta mig så gott det går. Har tvättat och strukit en mängd små bebiskläder, den här killen kommer inte behöva ha sina kläder mer än en gång innan han växer ur dem. Men det är väldigt praktiskt att ha kunnat låna kläder tack kusinen och Melle!

Har även bäddat bebiskorgen som står så fint i sovrummet. Känns mkt overkligt att sparkis i min mage ska ligga där om inte allt för länge. Har varit lite mera fart i magen nu så den står i fyra hörn typ...Börjar även kännas att han sjunkit ned en hel del. Bra det för det är ju så det ska va.

Har även börjat skriva lista på sånt som behöver handlas hem och packlista inför BB. I lööv listor! Scrappat har jag faktiskt gjort idag me´ men jag orkar inte scanna ikväll. Bilder kommer imorgon.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!! Kul att du har scrappat!

2007-07-25 @ 21:38:16
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Malin

förstår att det är jobbigt när man vill men inte kan... tänk vad skönt när fingrarna blir normala igen *ler* kram på dig!

2007-07-26 @ 12:20:12
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Lina

här är en till som älskar listor :)
Blir det en liten kille eller? har totalt missat det i så fall :)
kram o klappa magen lite från mig :)

2007-07-26 @ 21:43:47
URL: http://ltannerfalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0