bloggsurfing...

åhh man kan förlora sig i timmar klickandes från blogg till blogg. Just nu surfar jag mycket på inredningsbloggar och hittar en massa rolig inspiration. Inte bara inredningstips utan roliga saker, fina smycken och annat med hittar man ju såklart på dessa sidor. Kolla här vilken smart sak jag hittade på en blogg

image214

Det är en footstool, man placerar helt enket footstool på en eller två petflaskor och vips så har man en praktisk pall!

image215

(foton från spacebabies)

Den här trappan var ju bara för smart! (nu har ju inte vi direkt problem med förlite förvaring men ändå...)

image216

(bild från desiretoinspire)

De här boxarna krokobox tyckte jag var suppertuffa! Vet bara inte vart jag ska ha dem...

image217

Kommentarer
Postat av: Milla

Wow vilka läckra saker du har hittat! Tack för att du delar med dig!

2007-12-04 @ 11:43:36
URL: http://millasblog.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vilken praktisk trappa!

2007-12-05 @ 06:13:41
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0