Några alster från förra helgens crop på Scrappiz.

Förra helgen var det cybercrop på scrappiz och jag fick för en gångs skull ihop lite bidrag. Här var utmaningen att använda färgerna orange, grön, brun och beige. Har haft dessa kort liggandes sen i våras och nu fick jag äntligen dem scrappade.

utflykt till travet

Nästa utmaning var att göra en julklappsetikett efter en skiss. Jag testade här att stämpla på tyg och färglade med torrchalks. Blev helt okej så det ska jag göra flera gånger.

48378-89

Den sista utmaningen jag gjorde var att göra ett valfritt alster med höstanknytning. Jag dekorerade en tändsticksask, tyckte att det passade nu till hösten mörka myskvällar. (scanningen blev lite konstig då asken är så tjock)

tändsticksask

Det var allt för denna gång, hej svejs !

Kommentarer
Postat av: Anna

Anna varför visar du inte dina alster oftare?? Eller är det så att du inte scrappar så mycket? Vad det än är så vill jag se mer!!!!
Layouten är snygg, tagen är snygg och saken är snygg!!

Kramen Anna

2006-11-05 @ 18:44:29
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: Nina

Håller med! JAg tittar in här varje dag och det är alltid lika kul när du uppdaterat med dina fina alster! Mera, mera--
Tur att Linn hittade en fin häst på utflykten iallafall då:-) ÄVen om det inte var en sjöhäst*S*
Gillar tändsticksasken, är det tyg "mattan" under bokstäverna?

Kram
Nina

2006-11-06 @ 16:27:16
Postat av: ÅsaF

Jättefina alster Anna!! Tändsticksasken blev riktigt lyckad med hög mysfaktor. :-) Kram Åsa

2006-11-07 @ 09:43:54
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Monica

Vilka fina saker du har gjort! Idén med tändsticksasken snor jag rätt av. Älskar ljus och har inte längre allt för små barn, så en fin tändsticksask på bordet är ju inte helt fel.

2006-11-08 @ 21:24:27
URL: http://monnah.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0