Vilken helg!!!

Åh vilken helg det varit! Jag har tillsammans med fyra andra tjejer (Anna S, Webmosterhelene, Sanna och Lina) haft scraphelg och scrappat , snackat och ätit gott i tre dagar. Så nu är jag helt slut! Några lo´s och ett kort blev det gjort och jag är mycket nöjd.

Ska nu försöka hålla igång scraplusten så jag inte tappar farten igen, vet ju bla att det förhoppningsvis kommer lite DT papper i veckan så det blir kul.Det är så oerhört inspirerande att sitta tillsammans med andra och scrappa jag känner att jag utvecklas så mycket då. Har tänkt flera gånger under helgen att det är verkligen en förmån att få träffa så goa och generösa människor genom sin hobby!

Här kommer det jag skapat i helgen

Först ett kort från senaste hÄnglarpaketet som är till Maries sommartävling. Jag fick låna Sannas fina medium retrostans så nu blev det en sak till på "vill-ha -listan"

sommar o sol

Hade lite svårt att komma igång på träffen, jag är alltid så trögstartad på träffar. Hade inga roliga kort tyckte jag. Men så bläddrade jag lite i Helenes underbara album och hittade en vinterlo i som var så fin så den insipirerades jag av till den här lo´n.
snöhögen


Försökte även se lite bakom bilden när jag skrev texten i stället för att bara som jag brukar skriva typ "Snökul"el "roligt i snön". Ska verkligen jobba på min journaling har jag tänkt. Med det i bakhuvudet kom den här lo´n till som är en lift av Badankas lo "Diva" i liftstafetten på Scrappiz.

blomsterböna

Hade även anmält mig att lifta en lo av hallonflicka på Scrappiz och hon hade gjort en sån snygg lo med sitt handavtryck och så här blev min tolkning. Lite urflippad och freestyle men jag gillar den.

Bom handavtryck

Är många tankar bakom den här lo´n som man kanske inte förstår om man inte känner mig. Tex så är detta min vänstra hand och jag har en fyrkantig sten i min vigelring (som jag fö har designat själv) så då passade det bra med en fyrkantig crystal brad där.

Sista lo´n blev även det en lift från Scrappiz och JennSan_iR men oxså kombinerad med en lift från senaste Clean and Simple. Blev väldigt nöjd med den då såna härt kort är så svåra att göra något bra av, tycker jag.

julia fsk

En av de bästa sakerna med att åka på träffar är att man kan låna och testa olika saker man inte har själv. Sen om man saknar något finns det alltid någon man kan låna en bit papper eller en bandstump av =) Och med detta sällskap var det inget som fattades kan jag säga ;)  Passar på att tacka alla för lån av div papper o annat.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilken härlig helg ni verkar ha haft :-) Mycket fint fick du gjort också!

2006-06-12 @ 14:34:49
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/
Postat av: Smulan

Men vilken härlig helg ni måste ha haft! Förstår mycket väl att du är lite seg i huvudet idag efter att ha babblat och scrappat järnet. Allt är jättefint och det skulle bli en novell med kommentarer att skriva om allt som ögonen fastnade för! Härligt kreativa och vackra LO´s! Är nog mycket möjligt att jag kommer att lifta idén med handavtryck nån gång. Hoppas ni har det bra i solen! *kram*

2006-06-12 @ 14:45:08
URL: http://smulansscrap.blogg.se
Postat av: Hallonflicka

så fin din LO med handavtrycket blev, så kul att du ville lifta mig!

2006-06-12 @ 16:44:14
URL: http://mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Petra

Snacka om produktiv helg!! Och inte bara kvantitet utan kvalité också!!!!!!!!!!!!!!!!
Mycket idéer att hämta här.

2006-06-12 @ 19:39:53
URL: http://petraunne.blogg.se
Postat av: ÅsaF

Wooow så mycket snyggt du gjort Anna!!! Många klockrena detaljer att inspireras av!
Handtrycks-layouten blir jag sugen på att lifta... :-)
Kram på dig!

2006-06-12 @ 20:01:10
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Jenny

Vilken massa härliga alster du åstadkommit i helgen!

2006-06-12 @ 21:05:38
URL: http://jennysandberg.blogg.se
Postat av: Nina

Wow så mycket fint du gjort! Vilken lyckohelg: scrap o skratt o mat o scrap...osv :-)
Kul att du fått nytändning! Hoppas den håller i trots värmeböljan!

Kram

2006-06-12 @ 22:38:35
Postat av: badanka

Underbar tolkning anna!

2006-06-13 @ 14:40:45
Postat av: Anna

Anna, Anna min vän! Denna helgen var sååå trevlig och mycket snyggt fick du gjort.

Säger bara Boten Anna!!

Kramen Anna

2006-06-13 @ 15:25:15
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: Lindzi

Mycket fint att inspireras av Anna! Det känns bra att se att du satt "lärare" på lillfingret. Yrket ska man vara minst av som lycklig människa tror jag. ;-)

2006-06-13 @ 15:48:53
URL: http://lindzi.blogg.se
Postat av: Helene

Åh, vännen! Dina alster du gjorde i helgen är såååå underbara! Har varit så skoj att ha dig i bilen som ressällskap, sitta bredvid dig och inspireras av din kreativitet och så hoppas jag att du SNART bjuder mig på en scraphelg hos dig ;-) Så himla långt är det ju inte, "bara" 25 mil *ler* Fixa snart, så kommer jag ;-)

Kram
/Helene

2006-06-14 @ 08:47:59
URL: http://webmosterhelene.blogspot.com
Postat av: Malena

Vilka härliga layouter du gjort!!!! Längtar efter att få sitta och scrappa med dig!!!!

2006-06-15 @ 21:47:28
URL: http://malenascrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0