häpp jag har blivit utmanad...

av Emma =)

Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar.


1.Jag har haft körkort sen jag var 20 men avskyr att köra bil

2. Tycker det är döäckligt att äta youghurt i tallrik men kan gladeligen äta samma youhurt i en köpt bägare.

3. Brukar ställa mitt kaffeglas i fönstret när jag scrappar, för säkerthets skull men sen glömmer jag ofta att ta bort det så vi har lite annorlunda fönsterinredning , vem vet kanske blir jätteinne nån dag ;)

4. Älskar allt som är surt och kan äta citron som man äter apelsin.

5. Är tokig i att läsa även om det numer går i perioder när jag läser "försvinner" jag in i boken kan lätt läsa en 500-600 sidor på en helg..

De här personerna vill jag utmana:
 matilda, floweret, cia, jennym,

Kommentarer
Postat av: Gunilla "nillisen"

Citron...uhäääääsch...jag får rysningar av att bara titta på en citron. Min lillasyrra äter också citroner som om de vore söta apelsiner. Utan en min. Hon är nog en bortbyting tror jag :)

2006-01-30 @ 12:36:34
URL: http://nillisen.blogspot.com
Postat av: Sara

hihi, kaffe-fönster låter kul! Bra mycket roligare än våra tråkiga kalanchoer och crassulor iallafall...

2006-01-30 @ 21:10:43
URL: http://sarasscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0