Har blivit utmanad av Epona

HAR DU NÅGONSIN
blivit kysst:
jaa =) efter snart 17 år tillsammans vore det ju konstigt annars..
ätit sushi: japp typ min favvisrätt äter ofta!
stått på scen: ja
blivit dumpad: ja men för länge sedan
varit ihop med någon som varit otrogen: nej det hoppas jag verkligen inte
varit med om en bilolycka: ja men ingen allvarlig
klättrat på berg: är nog för feg och höjdrädd för det


ANTINGEN ELLER
kallt eller varmt: kallt! Som jag brukar säga är det kallt kan man ta på sig eller stanna inne, är det varmt kan man inte ta av sig mer än allt...
spets eller satin: Spets
blått eller rött: blått
regn eller snö: snö
ull eller bomull: bomull
rosor eller tusensköna: turensköna
vår eller höst: hmm båda eg men just nu vår
historia eller vetenskap: historia
matte eller engelska: engelska

MOTSATTA KÖNET
gillar du någon just nu från det motsatta könet:
ja <3
vet den om det: det hoppas jag
gillar någon annan dig just nu: samma hoppas det ;)
vad tittar du på hos en kvinna/man: ögonen, leendet, rumpan

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
har du haft ett seriöst samtal:
japp med min handledare på skolan
kramat någon: jaa många kramar
kommit sams med dina föräldrar: -
bråkat med en kompis: nix

GILLAR DU ATT
ge kramar:
absolut
ge massage: ja
gå promenader i regnet: ja det gör jag faktiskt

ÖVRIGT
svär du för mycket: bara om jag typ slår mig
när duschade du senast: idag
vilken färg är det på dina byxor just nu: blåa jeans
vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen alls
vad var det sista du sa: svara de ja till min dotter som undrarde om vi skulle fixa glass snart =)
vad är brevid dig just nu: en stor hög kurslitteratur till min uppsats
hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): se ovan..
vad var det sista du åt: har precis ätit kvällsmat kebabspett med tapenadrostad potais och tomatsallad
hur är vädret just nu: snö
vem pratade du sist med på telefon: en kompis
vad gör dig glad: mina barn, att få uppskattning , att visa uppskattning, att få använda min kreativitet

vart skulle du vilja åka: till nått varmt ställe med min familj
för att shoppa: USA
för att festa:jaaa vet inte ...
för att ha sommar:västindien
vill du ha barn: har två st =)!
vad ska dom heta: de heter Julia och Linn

Kommentarer
Postat av: Zarah

Du har precis samma åsikt om värme som jag! Skönt att se att jag inte är ensam. :)

2006-02-18 @ 22:38:52
URL: http://zarischka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0