en utmaning till...

Från Sara...

What were you doing 10 years ago?

Då bode jag i Örebro o jobbade på en resutrang som heter Drängen.

What were you doing 1 year ago?
hade precis börjat sisita terminen på lärarprogrammet


Five snacks that you enjoy (in no particular order because all snacks are created equal):
Chips
salta pinnar
grönsaker med dipp (lökdipp!!)
cocosprickar

Five songs to which you KNOW all the lyrics:
Tja många Carola låtar har jag skrålat så de kan jag skriva upp
Väldigt många barnsånger
kommer inte på nån mera..

Five things you would do if you were a millionaire:
svarar som Sara bygga ett stort hus =) Så klart med specialinrett pysselrum..
resa
betala av studieskulder
shoppa!!
ge till välgörande ändamål

Five bad habits:
Skjuter alltid upp saker till sista minuten
snoozar alltid för länge
dricker för mycket kaffe
är alldeles för lat borde röra på mig mera
surfar för mycket!!

Five things you like doing:
Scrappa
laga o äta mat
läsa
surfa på nätet
umgås med vänner

 

Five things you would never wear, buy or get again:
Balongkjol , fast det är modernt nu igen
Pumps och tubsockar
nitarmband
neon färgade kläder
en Renault

Five favorite toys:
datorn
mobilen
tv:n
kameran
min QK

Den som läser o vill får gärna ta upp tråden o fortsätta själv att svara på frågorna..


Kommentarer
Postat av: Anna (knin)

Jag hade precis tänkt att utmana dig ju! ;-)

Men då har Sara redan hunnit före! :)

kram
Anna
Knin

2006-02-02 @ 18:14:36
URL: http://annaknin.blogspot.com/
Postat av: Liza

Nu har jag länkat till dej. =)

Kram Liza

2006-02-03 @ 10:06:34
URL: http://pyssla.blogg.se
Postat av: Camilla Floweret

Nu har jag svarat på de flesta av frågorna... tack för tipset :)

2006-02-15 @ 17:47:24
URL: http://www.freewebs.com/floweret

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback