Time fly...

Oj vad tiden går fort nu är det redan ett par dagar in i augusti och snart börjar den vanliga lunken igen. Eller ialla fall för vissa jag har fortfarande ingen aning om vad jag kommer göra i höst. Jag har sökt 7 jobb som jag hoppas få komma till intervju på ifa ett par stycken.
Massor med scraptid har jag iaf men det är så svårt att få ner häcken på pysselstolen. Har nog lite svårt att komma ur tankemönstret att det är andra saker jag bara måste göra först, fast det inte finns några. Idag är det tom jämngrått och bara 15 grader ute dvs en perfekt scrapdag. Nåja några lo´s har det blivit av Pysselpunktens härliga månadspaket. Först en Lo om ett kanske inte så trevligt ämnen, men ändå något jag kände att jag ville dokumentera. Min äldsta dotter är ett sk öronbarn och har haft mycket problem med sina öron med operation av rör tillsist. Här sitter hon och har ont efter en dubbelsidig öroninflammation och hörselgångsinflammation. Om man drar i chipborden längt upp finns det dold journaling där om hennes alla turer till doktorn osv.

ont

Nästa lo handlar också om Julia och hennes passion för broccoli =) Ända sen hon var liten bebis har man först fått ge henne typ köttbullarna och sen broccolin annars åt hon bara broccolin =)
broccoli

Ni får ursäkta den sneda bilden det är ju rakt irl...Måste lära mig att sticha ihop i photoshop nångång. Idag har jag tänkt pyssla ihop några kort som ska ut i Sverigesavlångascrapland och muntra upp några scrapvänner.

Hej så länge cybervänner!!

Kommentarer
Postat av: Petra

De blev jättefina!! Mina ungar är likadana, vad gäller grönsaker: om jag inte väntar med att plocka fram dem, skulle det vara det enda de åt!

2006-08-03 @ 18:37:21
URL: http://petraunne.blogg.se
Postat av: Zarah

Broccoli är ju sååå gott! :D
Tycker jääättemycket om den LOn - den andra får mig att minnas mina onda öron, så den tycker jag inte lika mycket om, känslomässigt, fast den är ursnygg. Det är bra betyg, å andra sidan, att väcka känslor! :D

2006-08-03 @ 23:58:46
URL: http://zarischka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0